1. Controleer of op de proxy server de toegang Outgoing HTTP protocol condition op All users staat. Zo niet verander dit dan als dat mogelijk is.
2. Indien optie 1 niet mogelijk is.
2a Indien gehoste versie neem contact op met de hosting provider. Die kan aanvullende instellingen verzorgen.
Let op dit behoort niet tot de standaard ondersteuning.
2b. indien lokale installatie
Start de configuratiemanager
Start --> Alle programma's --> X-ref --> configuratiemanager
Klap de installatie open met +
Selecteer client settings.
Selecteer het tabblad proxy.
Vink aan Use Default Proxy settings.
Klik rechts onderin op save
indien mogelijk deinstalleer de client op de doelcomputer en probeer de client opnieuw te installeren.
Mocht dit niet werken dan kan het zijn dat er aanvullende instellingen nodig zijn onder de default settings.
Dit kunnen bijvoorbeeld de volgende settings zijn:
<defaultProxy>
<proxy usesystemdefault="true" proxyaddress="http://naamproxyserver:8080" bypassonlocal="true" />
</defaultProxy>
Stel dit in klik op save en indien mogelijk deinstalleer de client op de doelcomputer en probeer de client opnieuw te installeren.
Meer informatie over de settings die u kunt gebruiken vindt u hier:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/kd3cf2ex(VS.80).aspx
Mocht geen van de bovenstaande opties werken neem dan contact op met de X-servicedesk.
Meer informatie over clickonce applicaties i.c.m. proxy servers:
http://support.microsoft.com/kb/917952/en-us
http://support.microsoft.com/kb/931762
http://msdn2.microsoft.com/en-us/fb94w1t5.aspx
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/kd3cf2ex(VS.80).aspx
http://www.code-magazine.com/article.aspx?quickid=0611041&page=3
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.